با حضور رئیس هئیت فوتبال برگزار شد

نخستین جلسه استعدادیابی و جوانان کمیته فوتسال



نخستین جلسه  استعدادیابی و جوانان کمیته فوتسال استان هرمزگان ‌ با حضور  قاسم رنجبریان رئیس هیئت فوتبال و محمد پیروانی ریس کمیته فوتسال استان برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل، نخستین جلسه  استعدادیابی و جوانان کمیته فوتسال استان هرمزگان  در حضور مربیان منتخب و مریدی  مسول استعداد یابی  بر گزار شد که روی محور کلی چگونگی انتخاب بازیکنان و همچنین نحوه گروه بندی شهرستان ها صحبت شد و قرار شد شهرستان های تابعه به سه گروه شرق و غرب و مرکز تقسیم شوند  و از هر شهرستان  پنج بازیکن منتخب  به کمیته فوتسال معرفی شوند.
در ادامه جلسه میزبانی تیم های شرق به شهرستان سیریک و تیم های غرب به میزبانی شهرستان بندر خمیر و تیم های مرکز به شهرستان بندرعباس سپرده شد.
همچنین رئیس هییت فوتبال مطالبی  در این جلسه مطرح کرد  و تاکید نمودند تمام سعی و تلاش خود را معطوف به انتخاب بهترین بازیکن باشد و از سوی ایشان از تمامی مربیان خواست تا  با هم همدل باشند و با اتحاد و همدلی کار را در باشگاه‌ها  دنبال کنند.
در ادامه  این جلسه  وارد مباحث تخصصی شد و بیش از سه  ساعت به طول انجامید و  پس از جمع بندی موارد جلسه مقرر شد ادامه جلسه روز دوشنبه ۲۲ آبان ساعت ۱۰ صبح در محل دفتر هییت فوتبال بر گزار شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها